lovely friday

När man får ha såhär bra dagar mitt i tentaplugget, då kan faktiskt inte jag klaga. Har verkligen haft en toppenbra fredag, på alla sätt och vis. Började med ett spinningpass, fortsatte med plugg från 8-17. En pluggdag som innehållit allt från dissektion av gris, till nogrann kontroll av genitalia (könsorganen) och allt däremellan. Inklusive tonvis med skratt och tokigheter. Detta följdes sen upp med att jag och Karin blev av med sushioskulden (riktigt gott faktiskt!) tillsammans med rutinerade sushiätaren Elin. Detta toppades med kladdkaka extra allt och som pricken över iet en supermysig kväll med surr och skratt och Let's Dance. 





Helt enkelt så bra som det kan bli! 
Nu ska jag sova, glad i hjärta och själ. Imorgon är det lördag, vilket innebär att jag tänker ta lite sovmorgon innan det är dags för ännu en pluggdag. Hoppas att ni haft en fin fredag och får en underbar helg! ☺️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0