ny vecka

Måndag och veckan har startat. Startade dagen på gymmet i vanlig ordning och ben stod på schemat, också det som vanligt på måndagar. Har varit piggare i kroppen än jag var idag, men fick ändå till ett riktigt bra och jobbigt pass. 
Två timmars föreläsning följde 10-12, vilket var väldigt lagomt lite! Haha
Lunch och sen pluggade vi fram till strax efter tre, innan vi gav oss för dagen. Så otroligt skönt att kunna gå hem redan vid den tiden! 
Kom hem och såg hockey, Sverige-Lettland och efter det har jag pluggat lite och så avslutade jag med några avsnitt Pip-Larsson. Så himla bra det är! Haha, ni tycker säkert jag är löjlig, men så är det ;) 

Nuuuså, ska jag sova! Godnatt :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0