rutiner

Godmorgon fredag! 
Idag vräker regnet ner ute och allt är som vanligt, dvs jag är trött som tusan när klockan ringer ;) Då är jag som vanligt väldigt glad över mina rutiner. Att jag varje kväll innan jag lägger mig förbereder allt för dagen efter. 
Matlåda + alla ev mellanmål är klara i kylen. 
Väskan med det som behövs för träning och skola är packad.
Kläderna jag ska ha på mig ligger framme på en stol. (Vet inte hur jag skulle se ut om jag skulle välja kläder på morgonen varje dag 😜 hehe)
Och till sist så har jag plockat fram kastrull, tallrik osv som behövs till frukosten. Då är det lätt för en morgontröttis som jag att bara kliva upp och göra allt per automatik. Funkar väldigt bra åtminstone för mig :) 

Ett litet fredagstips sådär bara :) 
Hoppas ni får en underbar fredag! :) 

Kommentarer
Postat av: Jenny

Åh, härligt inlägg! Älskar också rutiner! När du tränar tidigt på morgonen, hinner du hem emellan eller tar du med så du hinner duscha osv på plats? Önskar jag också vore en morgonträningsmänniska 🍃☀️☺️

Svar: Ja visst är det bra med rutiner! :) jag tar alltid med mig och duschar på gymmet, så sparar jag tid :) och såklart mellanmål att äta då jag tränat också :) ja det är så skönt att träna på morgonen, jag har verkligen tränat upp det så prova! :)
Clara Markeby

2015-05-15 @ 19:32:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0