slutspurten på helgen

Söndagkväll och helgen lider ofrånkomligt mot sitt slut. Har krupit ner i en nybäddad säng och känner mig fullt redo för att sova! 
Blandade känslor med att helgen är över, men faktiskt mest positiva ändå. Känner mig helt klart laddad för en ny skolvecka, det ska till och med faktiskt bli kul! Nu är det endast 5 veckor kvar till sommarlov, så det närmar sig med stormsteg! 

Denna söndag har varit riktigt bra. Solen sken när jag vaknade imorse så började dagen med en promenad. Sen har jag spenderat ett par timmar tillsammans med Ted medan hans mamma och pappa var och gjorde ärenden. Mys, bus och en härlig promenad hann vi med. Underbart! 😍 
Gla'skit ❤️

Sen har jag tvättat, pluggat lite, lagat mat, renbäddat sängen och sett Mästarnas mästare. Avslutade sen med ett avsnitt Pip-Larsson 😁 totalt sett en blandad effektiv och avslappnande dag. En bra söndag helt enkelt! 

Dags att släcka lampan, ladda för måndag. Hoppas ni haft en härlig helg ni med! Godnatt! 


Kommentarer
Postat av: victoria

hej clara! jag är en trogen läsare och tycker du har en så fin blogg :) vilken sötnos han är din syskonson! :) jag har en liten fråga, jag har för mig du berättat att din brors familj flyttat till ett nytt hus på sofiehem? finns deras gamla hus/lgh kvar till salu eller är den såld? vänliga hälsning victoria

Svar: Hej! Och tack så mycket, kul att du läser! :) ja visst är han 😁😍 japp, det stämmer bra att dom nyss har flyttat! Deras gamla lgh finns kvar, dom hyr ut den just nu, men vill sälja den såklart, så den är till salu fortfarande! :)
Clara Markeby

2015-05-03 @ 23:10:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0