Tisdag

När klockan ringde imorse förstod jag verkligen ingenting. Hade så svårt att somna igår (vilket verkligen aldrig händer mig, brukar alltid somna bums!) så det blev inte så många timmars sömn, vilket visade sig då klockan ringde.. Men jag tog mig upp och iväg på gymmet och blev såklart piggare efteråt, som alltid! Efter det har det varit en lååång pluggdag, från 9-20. Men en dag närmare sommarlov, krigarinställningen är påslagen. Sen jag kom hem har jag gjort det vanliga, förberett för morgondagen och så sett lite tv. Hade lite jordgubbar kvar sen helgen så jag lyxade och plockade fram glass och fikade, sååå gott 😍

Men nu är det dags att sova, klockan ringer 6 imorgon igen för gymmet. Godnatt! :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0