tisdag och senaste dagarna

Tisdagkväll redan, dagarna går fort nu! 
Den här dagen har verkligen gått i ett, började med ett dubbelpass imorse, spinning och cxworks. Svetten sprutade och det brann i diverse kroppsdelar, gött! Så härligt också att ha tränat på morgonen. Har verkligen inte varit en morgonträningsmänniska tidigare, men nu när jag kört det rätt ofta börjar jag bli van och jag gillar det bara mer och mer! 

Från 9 var det så plugg på schemat, först lite gruppövningar och sen eget plugg, satt kvar på skolan till strax efter halv sex, så vi fick mycket gjort idag! 
Väl hemma har jag inte gjort mycket alls, käkat, sett Mästarnas mästare från i söndags, packat upp väskan och packat om osv. 

Snabbt om helgen. Fredagen bjöd på en riktig skrattfest. En toppenkväll! Resten av helgen har varit mest lugn, en sväng på stan i lördags där jag inhandlade två par jeans och en klänning, följt av myskväll i soffan med hockey och film. Söndagen bjöd på lite grejande hemma, tvätt och lite sånt och tidig kväll. 
Och igår en vanlig måndag med benpass på morgonen på gymmet följt av heldag i skolan. Hade sen en riktig myskväll med Karin och mamma som var här för jobb. En bättre måndagskväll helt klart! 

Lite bilder! 

Lunch på grekiska kolgrillsbaren 


Måndagsfika igår, chokladbollens dag bjöd inte på någon vanlig chokladboll men några nyttiga sådana istället 😋

Ett par av jeansen jag köpte i lördags som jag invigde idag. Eller jeggings är det faktiskt. Kan vara dom snyggaste, skönaste byxorna ever typ. 👍 för dom! 

Nej, nu ska jag göra tidig kväll så jag orkar upp och träna imorgonbitti igen! Lite konstigt att det inte ens är någon mening att tända sänglampan för att det är så ljust fortfarande.. Tur det blir mörkt när man blundar iaf ;) haha

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0