tisdag

Lagt mig i sängen och ska snart sova. Var sjukt trött imorse när klockan ringde, så min första tanke var "ikväll måste jag lägga mig tidigare" och det verkar ju gå rätt bra! 

Mötte upp Karin och Elin på skolan klockan 8 imorse för plugg fram till lunch. Efter lunch åkte vi ner på lassa för att spendera ett par timmar på rötgenavdelningen. Fick info, kolla runt och även provtesta ta röntgenbilder, dock bara på en ask med olika föremål, men ändå! Jättekul och intressant! Väckte nyfikenheten och intresset, det här är vad vi faktiskt kommer att hålla på med sen. Galet. Verkligen ett trevligt avbrott från det vanliga pluggandet! 

Sen blev det en timmes plugg till innan vi körde ett IW-pass. Cyklade hem och skulle städa lite, hade till och med förberett imorse genom att plocka ihop mattorna så jag inte skulle kunna smita undan 😜 haha
Slängde på mig lurarna och satte igång musik och började städa. Och det gick av bara farten! 2h senare hade jag storstädat läggan, mycket mer än jag planerat! Crazy! Vettetusan vart den energin kom från, men härligt såhär i efterhand! 
Dusch och middag i soffan och så såg jag sista avsnitten av Pip-Larsson. Packat iordning väskan till imorgon och nu ska jag sova. 

Ja, en rätt varierad och bra tisdag får jag väl sammanfatta det som! Godnatt! :) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0