Torsdag

Ännu en bra dag!
Vaknade utvilad imorse och det kan jag lova, händer sällan eller aldrig, åtminstone inte på veckorna. Kan vara en av de skönaste känslorna! 
En bra pluggdag har vi haft och sen drog vi på gymmet och körde spinning+cxworks. Har en riktigt bra träningsperiod bakom mig nu, varje pass är roligt och jag älskar det! 

Hockey ikväll och två perioder är spelade, en återstår. Ryssland leder med 3-1 och det ser tungt ut. Dom har spelat upp sig efter 3-0målet men det känns rätt otroligt om dom ska vända på det här. Ryssland är bra. Menmen, 60 minuter ska spelas (minst) och allt kan hända! 

Imorgon är det fredag och vi har planerat in en halvdag med plugg bara, sen ska vi ta helg. Känns fett nice, så att säga. 

Nej, nu håller vi tummarna för Sverige! 

Kommentarer
Postat av: corneliaeriksson.blogg.se

Så skönt det låter att vakna utvilad, jag var helt slut imorse haha :)

Svar: Haha ja det var verkligen en skön omväxling, brukar annars vara jättetrött jämt också :)
Clara Markeby

2015-05-14 @ 21:27:12
URL: http://corneliaeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0