torsdag

Redan torsdagkväll, var har den här veckan tagit vägen? Gått sjukt fort iaf! 

Det är verkligen härligt med dessa ljusa kvällar som vi har nu, men det blir liksom lite jobbigare att ta sig i säng, inte lika motiverande att lägga sig när det är så ljust fortfarande 🙈

Morgonens benpass gick riktigt bra, tog gött och jag känner en smygande träningsvärk redan nu! 
3h föreläsning följt av eget plugg fram till halv fem ungefär. Sen skyndade jag mig hem, tvärsprang in på affärn och så slängde jag ihop kladdkakemuffins. Imorgonkväll väntar spelkväll hos Elin och Linus och vi ska allihopa ta med oss nåt att smaska på 😁 kommer mest troligt bli ett utbud modell större, men det klagar man ju inte på 🙊😋 



Middag blev det sen på hotell Björken, Norrbottens Landsting Folktandvården var här och gav oss lite info och bjöd oss då på middag. Gott och trevligt! 😊 


Sen jag kom hem har jag mest plockat lite, packat i ordning väskan för imorgon och sådär. Ligger och småtittar på lite hockey och funderar på om jag ska tjuväta nån muffins eller om jag ska vara duktig och borsta tänderna och lägga mig istället 🙈 

I vilket fall så tänker vi rivstarta fredagen och helgen imorgon med dubbla träningspass, indoorwalking kl7 och så cx-works efter det! Bra uppladdning inför fikat som väntar imorgonkväll ;) 

Nej, kanske dags att göra sig iordning för sängen då.. Eller en muffins.. Hm, klurigt det här ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0