trög måndag

Klockan är redan över åtta och det känns som att jag nyss kom hem. När man är på skolan till sju blir det liksom inte så mycket kvar av kvällen..

Idag har det varit, jaa.. Har liksom haft nån olustkänsla i kroppen hela dagen, vet inte riktigt vad det kommer ifrån. Ingen höjdare iaf.
Morgonens benpass blev lite av en transportsträcka, att ta sig igenom det typ. Har dragit på mig en känning i ena höftböjaren så det blir inga tunga vikter, vilket känns riktigt trist. Men det är bara att lyssna på kroppen och hoppas att den återhämtar sig.
Skola från 9-19, föreläsningar på fm och så eget plugg plus mikroskopering efter det. Rätt slut i huvudet nu. 

Nu ska jag slå igång några avsnitt Eva&Adam (SVT öppet arkiv 👌 perfekt att få vila hjärnan lite och dessutom få en liten nostalgitripp på köpet!) och sen ska jag lägga mig tidigt.

Hoppas ni haft en bättre måndag än jag, annars får vi ta nya tag imorgon! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0