Underbar helg!

Söndag och helgen lider mot sitt slut. En riktigt bra helg har det också varit! 
Gårdagen var toppen från start till slut. Blev ett par riktigt lyckade shoppingtimmar där samtliga handlade ett par plagg var! 
Det här kom jag hem med!
Från vänster en långklänning (har länge velat ha en men aldrig hittat någon som passat, tycker mest jag brukar se ut som en knubbig dvärg 😝 men den här satt bra och var perfekt lång, super!), sen två baslinnen (ett svart & ett vitt) vita cykelbyxor med spetskant och två svarta toppar från H&M. Nöjd över mina inköp :) 
Vi avslutade sedan med en underbar fika på Costas, där vi alla tre tog chocolate fudge tårta, sjuuuukt god. 
Tror aldrig jag varit med om så generösa bitar på ett café, orkade inte ens hela 🙈 

Fick även träffa bästa Anna en stund vilket var jättekul 💕

Kvällen bjöd sedan på hemmagjord pizza, kaka, godis, fina tjejer, massor av surr och skratt och tokigheter. En riktig toppenkväll! Landade inte hemma i sängen förrän efter halv två! 
😘😘

Idag har jag spenderat hela dagen hos Anton och Johanna med min favvokille, Teddan. Det lilla busfröet gör en verkligen lycklig i hjärtat. ❤️

Haha tokis, alla roliga miner 😍

Nu har jag gjort i ordning några matlådor och landat i soffan. Kvällen bjuder på Mästarnas Mästare och så lite hockeyfinal i VM. Får se hur länge jag orkar vara vaken dock. 

Aja, hoppas ni haft en lika bra helg som jag! :) 

Kommentarer
Postat av: Anna

Så kul Att ses💕 så himla passande att ni skulle ner på stan 😘

Svar: Ja det var verkligen perfekt tajming 😘❤️
Clara Markeby

2015-05-17 @ 21:05:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0