underbara onsdag!

Vilken härlig onsdag det varit, trots det gråa, trista vädret som bjudit på regn hela dagen. 
Blir nästan lite positiva stunden när jag tänker igenom dagen faktiskt!
• ett bra träningspass imorse med både löpning och lite bålträning
• bra föreläsningar
• bra eget plugg och mikroskopering
• fått tillbaka tentan - GODKÄND! Bara att lägga den kursen bakom sig och inkassera 15hp ✌️ 
• vann en biobiljett i en tävling jag knappt visste att jag deltagit i och jag kom definitivt inte ihåg det! 
• en snubbe kom förbi oss helt random när vi satt och pluggade och gav oss varsin stor kycklingbaguett som blivit över från nån konferens - fett god! 
• kom hem typ halv sex och hade INGENTING planerat för kvällen. Så himla skönt! Har därför sett en film (Frozen, har inte tagit mig för att se den så nu gjorde jag det!), sett Sveriges yngsta mästerkock och så avslutat med att se min drömkille i Hellenius Hörna. Måns Zermerlöw, vilken kille alltså 😍 
• sprang dessutom ner på affären och råkade köpa med mig lite naturgodis 🙈 
• imorgon har vi bestämt att börja plugga 9, vilket innebär sovmorgon!! Ingår iof inte i dagen egentligen, men det ger positiva känslor även idag 😁 

Såja, mycket positivitet idag. Det gillas! 

Ingen happy picture egentligen, men mina bästa tjejor iaf ☺️
Det är ju teoretiskt sett helg ikväll egentligen, då får man lyxa lite 🙊

Åsså killen 😍 

Nu ska jag sova, och inkassera massor av timmar till sömnkontot och hoppas på en lika positiv dag imorgon 😊 godnattpuss till er! 😚 

Kommentarer
Postat av: K

😘❤️

Svar: 😘❤️
Clara Markeby

2015-05-14 @ 08:14:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0