9 november och spöregn

Vad händer alltså? Nog för att tiden rusar iväg, men det känns då inte som att vi går mot nån vinter... Idag har det formligen vräkt ner med regn hela dagen och jag är väldigt nöjd över mitt inköp av nytt regnställ tidigare i höst. Jag hade dock inte hoppats att använda det fortfarande.. Vi går mot mörkare tider med stormsteg och inte blir det då bättre av att det inte är dagsljus ens mitt på dagen, för nu har det verkligen varit gråa dagar. Usch. Nej, hoppas det vänder snart! 

Ett stark lysande ljus i mörkret är iallafall den här underbara lilla killen, man blir lika tankad med energi varje gång man träffat honom 💕

Har i vilket fall haft en toppenhelg, innehållande kladdkakemys på högsta nivå och fotbollsturnering igår. Hade även en superbra fredagkväll tillsammans med sis och våra boys. Middag och spelkväll med många skratt och tokigheter 👍 



Fina vänner 👌

Och nu är en ny vecka igång, skola, gym, städning och matlagning har stått på dagens schema. Har dessutom redan hoppat i säng, laddar för en lång dag i skolan imorgon; 8.30-17.30. Känns brutalt just nu, men det ska nog gå vägen! 

Godnatt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0