tisdagsuppdatering

Återigen hinner det bli långt mellan inläggen.
Just nu ligger jag väldigt skönt i en soffa, Isak ligger i den andra soffan och vi bara lyssnar på musik och tar det lugnt. En bra avrundning på tisdagen! 

Sedan sist har jag då skrivit tentan, såklart. Resultat väntas i slutet av denna vecka (förhoppningsvis) så jag får återkomma med det. Efter tentan blev det ett par underbara lediga dagar. Först en fin posttentakväll med en härligt gäng ur klassen, sen lite innebandytittning följt av en riktig myskväll med sis. Hann även med däckbyte på bilen (första gången för mig, så en erfarenhet rikare där) och lite andra nyttosysslor som städ, tvätt, matlagning osv. Bakade även ett grymt gott bröd, ett nytt recept som vi hittat, så det va nice! Tränade och hälsade på favorit Teddan och myste med Isak såklart. 
Och sen så drog då dom nya kurserna igång förra veckan, så nu läser vi Mikrobiologi samt Orala infektionssjukdomar. Full fart från start och så fortsätter det ända fram till jul. Bara att kämpa på! 
Helgen som just varit, spenderades i Piteå. Älskade Pite! Alldeles för länge sedan jag var där, men det är som att komma hem när man kommer dit. Fick spendera massor av tid med bästa hockeybrudarna där och dessutom fick jag se hockey! Som pricken över iet fick jag en lunchdejt med Madde, en mycket saknad, fin vän. Så jag hade en riktig toppenhelg! Som även den avslutades med att jag fick pussas och kramas med han jag tycker så mycket om. Kunde inte bli så mycket bättre! 

Och nu är veckan i full gång, tisdagen lider mot sitt slut. Händer inte så mycket spännande saker, mest träning och skola as usual. Men vardagen känns rätt okej just nu, så det gör mig inte så mycket 😊

Det blev ett långt inlägg, som det har haft en tendens att bli på sistone, så jag ber om ursäkt för det. På återseende! 

Posttentakväll 🙌

Myskväll med K 💕


Älskade gofisen som bara växer och växer 💕

LF! 


Fint har det varit här i oktober, det går inte att förneka! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0