uppdatering

Tiden springer iväg och bloggen ligger nerprioriterad just nu!
Men jag kan väl säga så mycket som så att jag lever och mår, det är mycket som händer hela tiden och det är roligt! 
Har hunnit med två sittningar, den första var tacksittning för våran nollning, och den andra som var igår var en sångbokssittning. 
Vi har också firat lillemans ettårsdag, vilken visserligen inte är förrän på tisdag, men vi fick ta det lite i förväg.
Har även "firat" min älskade pappa som fyllde ett år till sextio i veckan, det gjorde vi med sushi och marängswiss 😋 
Annars så är såklart skolan i full gång, imorgon startar tentaveckan, på fredag smäller det. Har även kommit igång med träningen igen efter operationen vilket är härligt! Dock hade jag en mindre skön träningsvärk efter barnpasset förra veckan, den var brutal...
Förra veckan var vi även ute på "praktik", vilket var superkul! Se och lära lite, en riktig motivationsboost! 😁
Ja, ni märker hur mycket det är! Och då har jag ändå utelämnat en hel del 😜 
Har ju också gått och blivit kär, så jag kramas och myser mycket också, vilket är helt underbart 💕 

Bjuder på lite blandade bilder!

Björnligan på tacksittning 👊

Brottslingar från T2! 

Hockey har vi också varit och tittat på! SAIK-Lule! SAIK vinst 👌

Ted käkar farmors hemgjorda köttbullar 😋👌

Uppträdande med kören i denna outfit! 


Mumma! 





Fasters guldklimp! ❤️


Finsittning igår med ett härligt gäng! 👌💃


Matlagning idag, och även en snabb kanelbullefika med bästa sis 💕

Ja det blev ett lång inlägg och mycket bilder, men det får kompensera för den dåliga uppdateringen! Tjing! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0