Måndag och en underbar helg i bagaget

Måndag och veckans första dag är slut. Endast en måndag kvar innan det är jullov. Wow. Behöver jag säga att jag längtar? 😍 


Har iallafall haft en fantastisk helg. Den bjöd på festligheter gånger två, först utspark för våra kära T10or i fredags och sen vinterns bästa och finaste sittning, midvintersittningen i lördags. Helt klart en helg utöver det vanliga och jag blir bara lycklig när jag tänker på det. Perfekt avbrott i tentaplugget 👌🙌 

Idag har jag tränat, pluggat hela dagen, städat, lagat matlådor och slagit in julklappar. Wow, det låter typ effektivt och duktigt när jag radar upp det sådär 😏 haha

Avslutade kvällen med ett avsnitt Syrror och nu ligger jag i sängen. Ska börja dagen imorgon med att se på Lucia på VVH, hur mysigt?! 😍👏 nästan så jag längtar till att kliva upp faktiskt! Fast mest längtar jag efter att sova, hehe. Dags för det nu😴💤

Bjuppar på några fina från helgen såklart ✌️


Fredagens underbara brudar 👌 samt snyggaste luciatåget, såklart ✌️🎅
Då jag hade telefonen boendes i väskan under kvällen, blir det endast dessa proffsiga bilder som får synas, men vad gör väl det 😏 Fantastiska vänner och snygga är dom också! 👌💃

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0