Nytt år och allt såntdär

2017 är här och jag hänger knappt med. Imorgon börjar en ny termin och vi blir helt plötsligt T5, vad hände?! 

Jag ser iaf framemot allt som kommer framöver och framförallt att få dela det med mina underbara käftisar! 💕 

Ihelgen har jag fått lira gummi. Alltså hockey. Dubbla seriematcher mot Lule, vilket resulterade i 10-1 vinst igår och 7-1 vinst idag. Kul att spela match helt enkelt! 🏒 

Nu ligger jag i sängen, min nya säng - 160cm helt för mig själv! Lever numera ensam, me myself and I liksom. Dock kommer Emelie göra mig lite sällskap från och med månadsskiftet, bli roomies på deltid, det tror jag kommer bli super 👌 

Nej, nu får det vara nog. På återseende! 

Hockey är kul! Att kramas är kul! Att göra mål är kul!
Bild från förra helgen då vi jobbade på villan- fantastiskt bra kväll mer några av favoriterna 🙌

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0