onsdag återigen

Onsdag och den andra veckan på terminen har rullat över toppen och nu är utförsbacken kvar. Dvs, torsdag och fredag. Idag har det varit en krigardag, åtminstone förmiddagen. 4h föreläsning med totalt 20min rast. Kände mig rätt hjärndöd efteråt. Dock så är alla föreläsningar väldigt intressanta just nu, så det underlättar definitivt för motivationens skull! 


Fick igår veta resultatet på det sista provet vi gjorde på termin 4, och det blev godkänt! Fantastiskt skönt! Så nu kan man bocka av fyra terminer helt och hållet avklarade 🙌

Ihelgen hade vi ju både färgfest och ålidhems-racet. Färgfesten anordnar vi i termin 5 för nollorna och det blev en väldigt lyckad kväll! 
Ålidhemsracet innebär en heldag med massor av stationer/tävlingar där alla terminer på programmet deltar. Otroligt roligt! Vi i T5 var onda och goda tandféer och vi lyckades binda ihop vårt tema riktigt bra ✌️ 
Dock var jag ordentligt sliten efter dessa två dagar och min röst på söndagen var inte att leka med. Storstädning här hemma och sen gjorde jag inte mycket mer den dagen 😅


Två bilder från ålidhemsracet 😁

Ikväll har jag spenderat ett par väldigt bra timmar hos födelsedagsbarnet Carro som bjöd på fika och trevlig samvaro. Väldigt bra onsdagkväll! Tänk att vi varit vänner i typ 20år nu, ganska fantastiskt! 💕

Men nu är det hög tid att sova, ska kicka igång morgondagen med ett benpass på gymmet 😄


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0